donderdag 3 mei 2012

Mmmmmh... Brownies!

Hallo,

Vandaag een nieuwe stap in mijn poging tot het bakken van Amerikaanse lekkernijen: de brownies waren aan de beurt. En 't is niet om mezelf lof te verkondigen, maar ik ben meer dan opgetogen over het resultaat: wat zijn die lekker! Duidelijk eentje van mijn persoonlijke favorieten, dus ze zullen hier nog wel vaker uit de oven komen :-)

Het geheim zit 'em misschien in de ingrediënten: veel goeie boter, suiker, eitjes, bloem en vooral véél pure chocolade. Ik deed onder deze brownies ook nog gemalen walnoten, wat ze een erg lekkere smaak en structuur geeft.

Hier het resultaat, ik begin alvast te watertanden bij het zien van de foto's:



Oh ja, ook nog even melden dat ik het supertof vind dat deze blog al bijna 1600 keer bekeken werd. Het moedigt me alleen maar aan om verder te bakken en te experimenteren!

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam...
die dankzij de brownies haar duimen en vingers aflikt :-)

5 opmerkingen:

  1. Ze waren inderdaad jammie! Ik zou het alvast niet erg vinden als je ze nog eens mee naar het werk brengt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Eef, we waren al vanaf 8 uur aan 't watertanden op de flex, maar het wachten was de moeite waard. Uw brownies waren echt sùper!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt om je vingers van af te likken! ZOOOOO LEKKER!

    BeantwoordenVerwijderen