zaterdag 27 oktober 2012

Bloemekes!

Hallo allemaal,

Geveld door wat virale beestjes de laatste dagen, dus veel meer dan de luiwammes uithangen, uitzieken én een tikkeltje zelfmedelijden hebben, zat er de voorbije dagen niet in. Maar sinds vandaag voel ik me beter, heb ik minder (keel- en buik)pijn en gaat het met mijn energiepeil ook de goeie richting uit.

Aangezien de virale snoodaards ook mijn creativiteit lam legden en ik de fut niet had om ook maar iets te doen, post ik hier graag even wat fotootjes uit de oude doos.

Deze bloemen zijn ook allemaal gemaakt uit suikerpasta, al dan niet vermengd met gumpaste (maakt ze steviger). Herkennen jullie de verschillende soorten? Eerlijk is eerlijk, het is een enorm werkje, en het geheel ziet er behoorlijk kitscherig uit (naar mijn bescheiden mening), maar het gaat om de techniek, en ik wilde maar even laten zien dat je met suikerpasta dus veel meer kan doen dan taartjes of cupcakes bekleden. Deze bloemen zijn natuurlijk mooi om als taartdecoratie te gebruiken, dat kan je hier zien. In principe zijn ze ook eetbaar, tenzij je ze op een ijzerdraadje draait, zoals ik bij die bij de bloemekes deed, die je hier kan zien:




Smakelijke groetjes, heel fijn weekend, met weinig of geen ziektekiemen!
de Bakmadam

11 opmerkingen:

  1. Hopelijk heb je de virale beestjes voorgoed het huis uit geschopt, en nu nog wat aansterken een een fijn rustig weekend gewenst! (en wat een prachtige bloemen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je weer wat beter voelt!
    Zo knap die bloemen...heel mooi!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze bloemen prachtig, zo knap als je die zelf kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw, heel mooi!
    Nog veel beterschap voor de achterblijvende beestjes!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik miste je al!!!!!!! gelukkig dat het weer wat beter met je gaat, en wat een kunst werkjes allemaal zeg ik kijk mijn ogen uit
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt hier wel voorjaar en wat zijn ze mooi deze bloemetjes....
    beterschapsgroet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi-mooi-MOOOI !!

    *geeft de virale beestjes een sjot onder hun poep* allez vooruit, maak dat je weg bent, op naar de volgende ongelukkige in plaats van te blijven hangen!

    Voila ;-) hopelijk ben je er snel weer bovenop en kan je weer verder creatief zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een eetbare bloemenpracht.
    Schitterend!

    Goed uitzieken en rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.Die bloemen zijn kunstwerkjes, echt zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Indrukwekkend die bloemen! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen