maandag 31 december 2012

Op naar 'geluksjaar' 2013!

Lieve bloglezers,

Daar is hij dan, de laatste dag van dag van dit jaar. 2012 is een jaar geworden waarin er best heel wat gebeurde, leuke maar ook iets minder leuke dingen. Ik vermoed dat dit zo wel bij de meesten hier zal zijn...

Maar laten we vooral positief vooruit blikken naar 2013, want - echt waar - ik geloof dat het toch een beetje een geluksjaar zal worden, zo met die 13 :-). Voor mij zijn er alvast een aantal bijzondere en leuke dingen in aantocht, daarover binnenkort meer!

Wil ik jullie eerst nog even bedanken voor al die leuke, grappige, ontroerende en lieve reacties die jullie hier achter lieten. En voor al die keren dat jullie gewoon even kwamen piepen. En voor alle bloggers: ook bedankt voor alle mooie dingen die jullie met ons / mij delen. In januari had ik nooit gedacht waar dit blogje toe zou leiden, maar wat mij betreft: graag meer van dat in 2013!

In het laatste berichtje van dit jaar, laat ik nog even zien welk buffetje ik voor vanavond maakte: met chocomousse, tiramisu, aardbeiendessertje, in chocolade gedipte cupcakes en cakepops. Dit is maar een deeltje, de rest zit braafjes te wachten in de koelkast!


Tenslotte wens ik jullie allemaal, één voor één, een geluksjaar 2013 toe: vol warmte, liefde, geluk, een goeie gezondheid en met heel zotte, onverwachtse en creatieve momenten! En natuurlijk ook met héél veel lekkers! 

HAPPY 2013 !

Smakelijke groetjes en tot in 2013!
de Bakmadam

13 opmerkingen:

  1. MMMMMMMMM! Hup, ik gooi mijn dieetplannen zo de afvalbak in ;)
    Ik wens jou ook een prachtig mooi 2013 toe! En bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm ... ziet er heerlijk uit! Waar moeten we zijn voor dat feestej? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dit ziet er verrukkelijk uit ♥♥♥ wat een mazzelaars die hiervan mogen genieten ha ha

    ik wens jou een top 2013 maar eerst een goed uiteinde natuurlijk en wat fijn dat ik jou op de blogwereld heb mogen vinden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DAnk voor alle leuke blogjes die we mochten lezen en bij watertanden, zoals deze foto...;)
    een bijzonder creatief en liefdevol nieuwjaar gewenst.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe mij maar de chocomousse...hoe laat zal ik bij jou zijn ;) Het ziet er weer heerlijk uit, net als alles wat ik hier afgelopen voorbij heb zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, dat ziet er wel heerlijk lekker uit! Vooral die tiramisu! Ik wens jou een lekker, gezond, creatief en gelukkig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er toch weer heerlijk uit allemaal. Een heel zoet begin van het nieuwe jaar,hihihihi. Goed uiteinde en een sweet 2013.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwwww ...... heeeeeeeeeerlijk hihihihihi

    Een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch 2013 meis!!!

    En dat ik hier maar weer vaak mijn beeldscherm mag aflikken hihihihihi

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oe je bent weer lekker bezig geweest! Jij ook de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmmmmmmmmmmmmmmm, daar zou ik wel wat van lusten, wie niet trouwens ;-)
    Fijne wensen voor 2013 voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eén voor één overheerlijke toetjes!!!Voor jou een heel fijn nieuwjaar met veel blogplezier en veel bakplezier;) lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heeeeeel fijn jaar voor jullie lieve meid! En dat dessertbuffet mmmmmmm.... ik liet vast de hoofdschotel staan, als ik wist dat dat eraan kwam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, voor hoeveel personen was dit bedoeld? Is er nog wat over? Stuur maar op dan. ;-)
    En ook nog een heel goed 2013 gewenst natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen