donderdag 27 december 2012

Post uit blogland

Hallo iedereen,

Vandaag zat de brievenbus hier aardig vol, want naast kerstkaartjes kreeg ik ook nog eens:

deze leuke give away die ik won bij Fruit with a mustache... namelijk deze leuke oorbellen waarvan ik de kleur zelf mocht kiezen (wat een fijn gedetailleerd werkje trouwens):


 én verder zat het pakje van mijn Secret Santa in de bus. Dat bleek een cadeautje van Gudrun te zijn die je hier kan leren kennen. Geeft toe, zo'n grappige en toepasselijke muts hebben jullie toch nog nooit gezien hè?

 

Bedankt dames, ik ben blij met al die leuke zelfgemaakte dingen!

Voor de gelukkigen die kerstvakantie hebben: geniet er van!
Voor alle anderen (waaronder mezelf): onze tijd komt nog wel :-)

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

16 opmerkingen:

  1. die muts is hilarisch mooi ♥♥♥ en natuurlijk de oorbellen had er ook aan meegedaan ze zijn werkelijk prachtig veel plezier ermee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bellen heb je gewonnen...knap gemaakt hoor! Die muts is gaaf, ik ben gek op cupcakes en deze is echt briljant gewoon:-)) Ik mag morgen ook werken en Maandag op oudejaardsdag..bah, maar ik hoop 't en komt onze beurt nog:-))! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh die oorbellen .... prachtig ... zeker ook in die kleur!!!!
    En die muts .... die is stoer!!!!! Geweldig meis!!!!!!!!!!

    Heb net 3 avonddiensten achter de rug ... nu vanaf morgen nog 2 nachten en YEAH .... dan is mijn tijd eventjes voor een weekje rust gekomen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat een muts? amaaai, die is echt GEWELDIG plezant. en die oorbellen sjiek hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet of je de muts ook werkelijk wil gaan dragen, maar als ze te klein is, brei ik wel een nieuwe. Ik zat helaas zonder tijd, toen ik merkte dat ze te klein ging uitvallen, want ik had geen bruine wol meer.

    Wat denk je? Of ga je er toch voor zoals ze is, of ze gebruiken als theemuts of zo?

    Enfin, blij dat je ze leuk vindt. Ik had anders niet zoveel inspiratie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De oorbellen zijn mooi...ik won ze niet :p
    En de muts is geweldig!!! Super!!!

    Enne...bedankt dat je meedoet met mijn GiveAway...je 12e/13e reactie is leuk! :o)

    Ook hier wordt er vandaag/morgen én zaterdag gewoon gewerkt...dan weer lekker lang weekend!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na al die lekkere dingen die jij voor anderen maakt, mag je zelf ook wel een keertje verwend worden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens leuke post ;o) die muts is geweldig en de oorbellen zijn ook superleuk.
    Ik wens je nog een goede jaarwisseling en voor 2013 veel geluk, gezondheid en bakplezier toe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd een grappige muts! Ook al heb je blijkbaar geen vakantie, geniet van de gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig hé die post!Ik vind die cupcakemuts geweldig!!lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is dat een muts? Dat zag ik er niet in! Die oorbellen zijn echt super gaaf! Leuk gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wist niet welke cupcake ik door het dorp zag lopen. Maar dat was jij dus, met je nieuwe muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hé ik zie zowaar een stempel van mij;)..leuk!

    BeantwoordenVerwijderen