zaterdag 9 november 2013

Mini gebakjes

Hallo,

Vanavond stond er bezoek op het programma, dus maakte ik deze middag nog even een dessertje (de rest van wat er op tafel kwam, was niet van mijn hand, maar ik verontschuldig me met het idee dat je moet doen waar je goed in bent).

Ik bakte een biscuit, stak er kleine ronde vormpjes uit, stapelde ze per twee op elkaar en vulde ze met een laagje botercreme. Nadien een laagje chocolade ganache er overheen gegoten, omrand met chocolade 'blossoms' en versierd met wat bloemsuiker en rood fruit. Snel gemaakt, maar wel een schattig taartje.



En ondertussen werden ze ook getest en lekker bevonden!

Smakelijke groetjes,
nog een fijn (lang!) weekend!
de Bakmadam

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer zo super lekker uit...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo mooi, zal vast even lekker zijn als ik denk dat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mag dan wel snel gemaakt zijn, maar in mijn ogen ziet het er super profi, moeilijk en oh zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder zo zijn talenten, en bakken is dat van jou :-) Het ziet er weer heerlijk uit, kan recht uit de bakkerstoog komen !! Ik kom ook eens op bezoek bij jou denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Njam njam, je moet inderdaad doen waar je goed in bent, en daar is bij jou geen enkel twijfel over :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja Eef, je blijft me verbazen!
    Ze zien er gewéldig lekker uit...

    BeantwoordenVerwijderen