woensdag 6 november 2013

Smikkelen maar!

Goeiemiddag,

Maandavond de laatste keer naar de avondschool geweest. De laatste keer, aangezien het de laatste les was van deze module.

We werkten stevig door, maar het resultaat was dit fijne assortimentje:

 
 
Een bordje gevuld met javanais (amandelbiscuit op basis van amandelspijs):


en met miserable (amandelbiscuit op basis van broyage):


en met een vatel (biscuit vanille met mokkabotercreme):


Om duimen en vingers bij af te likken...
Maar nu terug aan het werk!

Smakelijke groetjes,
de Bakmadam

11 opmerkingen:

  1. Pff... ik krijg er ongelooflijke honger van... ze zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, ziet er goed uit !! Knap werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijkheid weer... Het ziet er zo geweldig lekker uit!
    Heel professioneel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn module loopt door tot januari...en alleen soesen vetdeeg...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah ja, dat hebben wij ook een keertje gemaakt. Maak je dan elke week een andere soort?

      Verwijderen
  5. owww wat een heerlijks allemaal!!!
    en het ziet er allemaal zooooooo geslaagd uit.. je kunt enorm trots zijn op je zelf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohooooo ♥♥♥ ik wou dat ik door mijn laptop heen kon ...... lekker en mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het water loopt me alweer in mijn mond, wat ziet dat er toch heerlijk uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wat ga je nu volgen?? Dit ziet er alvast weer toppie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig nog niks, want alle lessen waren al volzet... dus het zal voor volgend jaar zijn. Maar dan houden we het maar bij thuis experimenteren :-)

      Verwijderen
  9. Ik kan eigenlijk alleen maar saaie comments bij jou achterlaten. Iedere keer opnieuw laat je weer de lekkerste dingen zien!

    BeantwoordenVerwijderen